Hakkımızda
1999 yılında kurulmuş olan Postacı, Türk Ekonomi Bankası 2000 yılından, ING Bank ve Finansbank'a 2008 yılından, Şekerbank'a 2010 ve Garanti Bankası ile Odea Bank'a 2012 yılından bu yana hizmet vermektedir. Günlük Kurye hizmeti vererek, İstanbul'da başlayan süreç bugün çok sayıda hizmete ve il olarak da
Ankara,İzmir,Adana,Bursa,Antalya ve Gaziantep'e kadar genişlemiş durumdadır. Postacı 75 elemana, sayılan illerde bürolara sahip olan, alanında tek ve genelde ülkemizin öne gelen şirketlerinden birisidir.
Yasal tüm gerekliliklere sahip olan Postacı, ISO 9000 belgesini almak üzeredir. Ayrıca ilgili mevzuat yakından takip edilmekte ve gerekli önlemler alınmaktadır.
Postacı, verdiği hizmet gereği, çalışanların kalitesine özel bir önem vermekte, işe girişinden itibaren titiz ve seçici davranmakta ve çalışanlarını sürekli eğitmektedir. Postacı elemanları, alışagelen kurye imajından çok farklı olarak, eğitimli, işini bilen, nazik, tertipli, temiz ve güvenilir kişilerden oluşmaktadır. Finans sektörünün yanı sıra, reklam ajansları, bilişim ve teknoloji şirketleri, matbaacılık ve yayıncılık şirketleri, internet üzerinden satış yapan firmalar, Postacı'nın öncelikli ilgi alanları arasındadır.
Postacı; operasyonunu yürütürken teknolojinin tüm olanaklarından faydalanmayı esas alan bir yönetim bilincine sahiptir. Bu bilinç doğrultusunda mevcut paket programların dışında operasyon ayağını kendi tasarlattığı web tabanlı http://calldesk.postaci.com.tr linkinden bütün internet kullanıcıların ulaşabileceği Postacı Online programıyla yönetmektedir. Postacı Online programı tüm internet kullanıcılarının, tüm postacı abonelerinin ve aynı zamanda postacıda hizmet veren bütün personelin kullanmakta olduğu bir portadır.
Bu durum gönderilerin sağlıklı takip edilip raporlanabilmesi ve işlemin her evresinde gönderi sahibinin bilgi sahibi olması esasına dayalıdır. Ayrıca istenen tarih aralıklı alınabilen gönderi performans raporları ile Potacı 'nın hizmet performansı şeffaf bir ortamda sürekli takip edilebilir.